Kerékpározni jó!

Hogy jön ez a lassításhoz? Simán.

Lassítás alatt nem feltétlenül valami sebességbeli dologra gondolunk. Relatív, hogy ki miként lassít. Lehet, hogy kevesebb programot szervezel, lehet, hogy többet fogsz olvasni, lehet, hogy elkezdesz tanulni valami újat, lehet, hogy átértékeled a vásárlási szokásaidat, azaz változtatsz az életed valamely rutinjain. És ez lehet például a mód, ahogy közlekedünk. Itt a jó idő, pattanjunk hát nyeregbe. Új perspektíva lesz, ha eddig gyalog, autóval vagy tömegközlekedéssel jártál. Azért is érdemes kipróbálni, mert több legyet üthetünk egy csapásra: amellett, hogy észrevétlenül ápoljuk fizikai megjelenésünket, javítjuk állóképességünket és belső szerveink egészségügyi állapotát, mentálisan is felfrissülünk. A szabadság érzése és a mozgás öröme együtt járul hozzá ahhoz, hogy megszabaduljunk a felgyülemlett feszültségtől és gondoktól.

Ha a bicajozás új szokásként kerül a napi programodba, légy türelmes, kis lépésekben haladj, hogy a változás fenntartható legyen.  Törekedj a következetességre, de legyél magaddal szemben elnéző és apró sikerek esetén is jól dicsérd meg magad.

 

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük